Dr. Oetker – Puding v nové formě
Puding, to je po generace stejný tvar, který mají i dětské bábovičky na pískovišti. Jak se vyrovnat s „načančanou“ konkurenci? Na to musíte být v životní formě! A puding také! Oslovili jsme proto mladé designéry s výzvou k vytvoření nové formičky. S podporou influencerů jsme pak nechali hlasovat veřejnost o vítězi této výzvy. A výsledek? Stabilní pudink i výrazný nárůst prodeje – o desítky tisíc euro v Čechách i na Slovensku!
Vysoce kvalitní, poutavý a relevantní obsah přinesl v obou zemích také nadstandardní kampaňové výsledky. Jednotlivé cíle jsme překonali nejen o desítky, ale v některých případech o stovky až tisíce procent.
Klient byl s výsledkem kampaně i prodejů nadmíru spokojen, ADC pak zase ocenilo naši kreativu bronzovým Louskáčkem v kategorii Immersive Design.