Dr. OetkerPuding v nové formě

Puding, to je po generace stejný tvar, který mají i dětské bábovičky na pískovišti. Jak se vyrovnat s „načančanou“ konkurenci? Na to musíte být v životní formě! A puding také! Oslovili jsme proto mladé designéry s výzvou k vytvoření nové formičky. S podporou influencerů jsme pak nechali hlasovat veřejnost o vítězi této výzvy. A výsledek? Stabilní pudink i výrazný nárůst prodeje – o desítky tisíc euro v Čechách i na Slovensku!

Vysoce kvalitní, poutavý a relevantní obsah přinesl v obou zemích také nadstandardní kampaňové výsledky. Jednotlivé cíle jsme překonali nejen o desítky, ale v některých případech o stovky až tisíce procent.

Klient byl s výsledkem kampaně i prodejů nadmíru spokojen, ADC pak zase ocenilo naši kreativu bronzovým Louskáčkem v kategorii Immersive Design.

Další naše práce

Grow Up
Mercedes
Grow Up
Dobré zvyky
Fio banka
Dobré zvyky
Dochází nám herci
Příběhy Země
Dochází nám herci
Správný dodavatel
E.ON
Správný dodavatel
Rice, rice, baby
Müller Riso
Rice, rice, baby
Neodolatelný Müller Mix
Müller Riso
Neodolatelný Müller Mix
Yoga Challenge
Orbit
Yoga Challenge
Multibrand
Mars
Multibrand
Rock ‘n’ Roll Vánoce
MOL
Rock ‘n’ Roll Vánoce
Lovci módy
Prague The Style Outlets
Lovci módy
Swimsuit.cz
Swimsuit
Swimsuit.cz
Živá chuť ovoce
Toma
Živá chuť ovoce
Mercedes 4MATIC
Mercedes
Mercedes 4MATIC
Like a Czech
CzechTourism
Like a Czech

Každá práce je společné dílo

Podívejte se, kdo u nás na čem dělá.

Tým
Používáme cookies abychom Vám umožnili lepší procházení stránkou. Dalším prohlížením těchto webových stránek souhlasíte s používáním cookies.